6 درمان طبیعی برای وداع با بیماری صبحگاهی

همه صبح های بارداری به دلیل تهوع صبحگاهی با شادی شروع نمی شوند. ورود نامطلوب این بیماری می تواند شادی مادران باردار را کاهش دهد.

بازار مملو از داروها برای درمان امواج تهوع است و ناراحتی مادران را بر آن می دارد تا به امید یافتن تسکین به دنبال هر راه حلی باشند. با این حال، قبل از متوسل شدن به داروهای بدون نسخه، بهتر است به این داروهای خانگی فرصت دهید.

تهوع صبحگاهی چیست؟

تهوع صبحگاهی که با احساس تهوع و استفراغ در دوران بارداری مشخص می شود، می تواند در هر زمانی از روز یا شب رخ دهد. در حالی که بیشتر در طول سه ماه اول بارداری شایع است، برخی افراد ممکن است آن را در طول بارداری خود تجربه کنند کلینیک مایو.

در زیر، مجموعه‌ای از درمان‌های آزمایش‌شده و واقعی را گردآوری کرده‌ایم که توسط متخصصین زنان و زایمان بررسی و توصیه شده‌اند، که به ارائه تسکین بسیار مورد نیاز کمک می‌کنند.

1. زنجبیل

زنجبیل به دلیل خواص ضد تهوع، یک مبارزه کننده طبیعی برای حالت تهوع است. می توان آن را به شکل های مختلفی مصرف کرد، از جمله به صورت کپسول، چای زنجبیل، به صورت خام یا به صورت آب نبات. از هر جهت به از بین بردن احساس بیماری در معده کمک می کند.

مطالعه 2001 منتشر شده در PubMed اثربخشی زنجبیل را در درمان تهوع و استفراغ در دوران بارداری بررسی کرد و ثابت کرد که ریشه آن در کاهش قابل توجه شدت تهوع و تعداد دفعات استفراغ نسبت به دارونما برتر است.

READ  ایالات متحده حتی در بحبوحه افزایش دلتا ، داده های کووید را پس می گیرد

2. ترکیب مسیر

مصرف وعده های غذایی سنگین می تواند به علائم تهوع صبحگاهی کمک کند، بنابراین ترکیب دنباله دار می تواند گزینه سبک تری برای معده باشد. این یک میان وعده راحت است که به راحتی می توان آن را حمل کرد و هنگام اعتصاب غذا میل کرد. ترکیبی از میوه‌ها، آجیل‌ها و چیپس‌های شکلات نیمه‌شیرین، ترکیب دنباله‌دار گزینه‌ای رضایت‌بخش و مغذی است و با مصرف پروتئین توصیه شده مطابقت دارد. 60 گرم برای یک زن بالغ.

3. هیدراتاسیون کافی

استفراغ مکرر می تواند منجر به کم آبی بدن شود، به همین دلیل افزایش مصرف مایعات برای مبارزه با این احساس توصیه می شود. برای هیدراته ماندن، سعی کنید به طور متناوب بین آن ها بمانید تکه های یخ هندوانه، فریزر و لیوان های آب. یخ ایتالیایی یا لپه لیمو نیز می تواند کمک کننده باشد. برای جلوگیری از احساس سیری بیش از حد به دلیل هضم کندتر در دوران بارداری، بین وعده های غذایی مایعات بنوشید و در صورت لزوم مقدار کمی را در طول وعده های غذایی در نظر بگیرید. اسموتی ها می توانند مواد مغذی ضروری را فراهم کنند، به خنثی کردن اسیدهای معده و تنظیم سطح قند خون در زمانی که مصرف غذای جامد دشوار است، کمک کنند.

4. مقداری نعناع را بو کنید

نعناع فلفلی به دلیل فواید بالقوه ای که در کاهش تهوع و خستگی دارد، به ویژه در موارد بارداری و شیمی درمانی، داروی خوبی برای تهوع محسوب می شود. کلینیک کلیولند استنشاق روغن نعناع می‌تواند خستگی را از بین ببرد و باعث افزایش انرژی شود، اما یک نقطه ضعف آن این است که اگر در شب استفاده شود ممکن است در خواب اختلال ایجاد کند.

READ  تلاش پزشکان برای تجویز قرص های سقط جنین در سراسر خطوط ایالتی با مانع قانونی

5. ویتامین B6

افزایش دریافت ویتامین B6 در کاهش علائم تهوع صبحگاهی امیدوار کننده است. کالج آمریکایی زنان و زایمان. با این حال، مهم است که قبل از مصرف هر گونه مکمل، با پزشک متخصص زنان مشورت کنید غذا و دارو Aاداره نیازی نیست مکمل ها قبل از فروش تحت آزمایش ایمنی یا اثربخشی قرار گیرند. بنابراین، هیچ تضمینی وجود ندارد که مکمل ایمن باشد، حاوی مواد ذکر شده باشد یا اثرات ادعا شده را ایجاد کند.

6. نمک ها

غذاهای کمی شور مانند کراکر نمک و محلول های الکترولیت می توانند به تسکین معده و کاهش حالت تهوع کمک کنند. کلینیک کلیولند

یک مطالعه جدید نشان می دهد که تهوع شدید صبحگاهی با افسردگی مرتبط است.
دامنه عمومی Pixabay

منتشر شده توسط Medicaldaily.com